Sivut

25.7.2017

IHANA ILTA

Heippa! Neljä päivää viime postauksesta ja mulla on jo pirteämpi olo. Ei mitenkään maata mullistavasti, mutta suunta on kohti parempaa jo selvästi. Haluankin vielä kiittää kaikkia viime postaukseen kommentoineita tai siihen muuten reagoineita, te ootte ihania. <3 Oikeasti, mulle tuli niin hyvä mieli kun luin teidän kommentteja ja viestejä, joita pari kaveria mulle ton julkaisun jälkeen lähetti. Tunsin jonkun painon sisälläni kevenevän huomattavasti, kun sain tuntemukset puettua sanoiksi ja postaus sai ainoastaan positiivista vastaanottoa. Ihan mahtavaa, tämän takia tätä blogia jaksaa kirjoittaa viikosta toiseen.

Lauantaina olin viettämässä iltaa kavereideni kanssa. Täällä järjestettiin Popaganda-festarin ennakkotapahtuma, jossa oli soittamassa muutamia bändejä. Tapahtumaan oli ilmainen sisäänpääsy, joten pakattiin viltit ja eväät mukaan, ja lähdettiin viettämään mukavaa iltaa Popaparkiin. Mä päätin ottaa myös kameran mukaan, että kerrankin saisin blogiin ja omiin kuvakansioihin muistoja maisemien lisäksi myös ihmisistä. Venelaituri olikin täydellinen paikka kuvailla varsinkin taustalla häämöttävän auringonlaskun aikaan. Mä oon työkameran myötä innostunut valokuvaamisesta ihan kunnolla! Näistä kuvista kaikki on mun ottamia lukuunottamatta niitä, joissa itse esiinnyn, luonnollisesti. Mitäs tykkäätte näistä kuvista? Mun mielestä näistä tuli tosi kivoja ja illan rauhallinen mutta hauska tunnelma on saatu hyvin taltioitua.

venelaituri tukholma popaganda tukholma ruoka tukholma venelaituri venelaituri tukholma puisto popaganda tukholma tukholma piknik popaganda venelaituri tukholma popaganda tukholma gröna lund venelaituri tukholma venelaituri tukholma ilta gröna lund tukholma tukholma venelaituri södra teatern tukholma

Kymmenen aikaan viimeinenkin bändi lopetti, ja aloimme siirtymään Popagandasta jatkamaan iltaa eteenpäin. Suunnattiin lautalla meren poikki Södermalmin suuntaan, ja siellä viiden hengen porukkamme päätyi Södra Teaterniin. Alimmassa kuvassa näkyvä istuskelupaikka oli ehdottomasti mun mieleen! Ulkona ei ollut vielä liian kylmä, joten varattiin reunapöydästä paikat ja jäätiin lasillisille. Tuossa kavereiden kanssa istuessa viinilasi kourassa öistä Tukholmaa katsellessa oli kyllä harvinaisen hyvä fiilis. Tällaiset illat on ihania, jolloin voi vaan hetkeksi työntää mielestä ne viime postauksessa esiin tuodut fiilikset ja ajatukset, ja vaan nauttia olostaan. 

Istuskelujen jälkeen siirryttiin sisätiloihin monikerroksiseen baariin bailamaan. Ja sielläkin oli kivaa! Mä jaksan yleensä tanssia pilkkuun asti vaan promillien voimalla, ja lauantaina mulla ei kyllä niitä löytynyt varmasti edes sitä yhtä kokonaistakaan. Suuntasinkin siis jo yhden aikaa yöllä kotiin pienen metroseikkailun jälkeen - täällä kun mun käyttämä punainen linja on huoltotöissä enkä oo aivan sisäistänyt uutta metrokäytäntöä. Harhailin aikani tunnelissa mutta lopulta löysin oman raiteeni ja pääsin kotiin nukkumaan, hah. Vaikka poistuinkin paikalta hieman muita aiemmin, olin ilosella tuulella kotona laittaessani pääni tyynyyn. Seuraavana päivänä tosin iski sellanen migreenijytä, että se iloisuus himmentyi aika lailla. Mikä karman laki se on, että silloin iskee ne kovimmat päänsäryt kun on edellisenä iltana ottanut vaan muutaman!? :D

14 kommenttia:

  1. Tosi ihania kuvia tässä postauksessa! Niistä välittyy just semmonen rento ja lämmin tunnelma :)
    Kiva kuulla että sulle kuuluu jo hitusen parempaa. Oon itsekin huomannut, että asioista kirjoittaminen, niiden ääneen lausuminen tai niistä puhuminen helpottaa usein huomattavasti. Kun on saanut ajatuksensa järjesteltyä, on paljon helpompi ruveta niitä työstämään. Lähetän sulle vieläkin tsemppejä ja hyviä fiiliksiä! ☺

    https://saraoonav.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva kuulla että on onnistuneita ja välittyy just se tunnelma mihin pyrinkin! :)

      Toi on ihan totta, mulla käy usein noin että ajatukset mun päässä on hirveä sekasotku enkä oikeen saa mistään kiinni. Sitten alan kirjottamaan niitä ylös ja useimmiten just postauksen muotoon, ja aattelen, ettei kukaan varmaan tajua niistä mitään mutta itellä olo helpottaa. Ja kun luen oman aikaansaannokseni nii huomaan, että nyt ymmärrän itekin omat ajatukseni paremmin kun luen ne paperilta. :D Se on varmastikin just tota ajatusten järjestelyä, jonka jälkeen pystyy käymään niitä läpi paremmin. Kiitos vielä paljon Sara, oot ihana <3

      Poista
  2. Ihania kuvia tuolta satamasta! <3
    Mulla on muuten aina hirvein päänsärky jos oon ollut kuskina, niin epäreilua! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä itekin tykkään noista venekuvista paljon! :)

      Joo en käsitä mikä siinä on, välillä railakkaamman illan jälkeen on seuraavana päivänä vaan vähän jomotusta, mut auta armias jos oot oikeesti ottanu vaan sen yhen lasin viiniä tai vielä vähemmän, nii darrapäänsärky on ihan hirveä! :D Epäreilua tosiaanki!

      Poista
  3. Tosi kivoja ja tunnelmallisia kuvia! :) Oon ite kans huomannut, että kirjoittaminen auttaa tosi paljon. En oo julkiseksi niitä kirjoituksia ainakaan tähän mennessä laittanut, mutta pelkästään se, että asioita saa purkaa jonnekin auttaa tosi paljon. Hyvä, että sullakin on parempi fiilis! :)

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on ihan täysin totta. Mä otin Keniaan lähtiessä uudestaan käyttööni päiväkirjan. Osittain kirjotin sinne siitä syystä, että on kiva lueskella jälkikäteen sitä ja muistaa paljon asioita. Mut osittain kirjotin siksi, että oli pakko saada purkaa ne raskaat ja vaikeat fiilikset vaan johonkin ylös, ja se selkeesti helpotti mun oloa. Sen huomas mm. siitä, että ekan kuukauden ajan kirjottelin päiväkirjaa lähes päivittäin, mutta kun aloin sopeutumaan Keniaan, niin tarve kirjottaa vain itseäni varten väheni huomattavasti ja panostin enemmän blogiteksteihin. :)

      Joo nyt alkaa kyllä vähän päivä paistaa tähänkin risukasaan, toivotaan että pysyy tää positiivisempi fiilis vahvana vaikka ne surulliset jutut pyöriikin taustalla mielessä. Ja kiitos kehuista! <3

      Poista
  4. Tosi kivoja ja onnistuneita kuvia todellakin! Näistä välittyy fiilis superhyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Niin kiva kuulla tällasta palautetta, oon kuitenkin niin keltanokka vielä kuvaamisen kanssa ja nyt kuulen että mun kuvista välittyy just se mitä hainkin niin pistää hymyilyttämään :)

      Poista
  5. Todella kivoja kuvia ja niistä kyllä välittyi tunnelma. Pakko mainita, että sulla on kyllä todella kiva blogi :) Liityin myös lukijaksi.

    https://veerakaisla1.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti! Ja ihanaa että oot jäänyt lukijaksi, tervetuloa ja toivottavasti tykkäät vastedeskin :) Kävin myös kurkkaamassa sun blogia ja tykkäsin erityisesti siitä huoneen esittelystä, sitä oli viihdyttävä lukea!

      Poista

Kommentoi postausta! Vastaan kaikkiin kommentteihin, myös vanhoihin postauksiin tulleisiin. Kiitos viestistäsi! :)